Langa upp er 09/10 outfit!

Palmborg sa:
hyllengren sa:
Karlzon91 sa:
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/14e95343f9e673b441e39f9fa757d5b3.jpg[/url]

Den jackan iaf och så tror jag att jag köper en vit Smith Holt hjälm och nya goggles, vet inte vad jag ska ha för brallor dock.

Sorry för fjortis kortet men kunde inte fota på annat sätt :)
hö? jag visste inte att cross gjorde snygga grejer!
säger som herr e'doggo, visste inte att cross gjorde snygga grejer!?

sjukt stilig må jag säga! :) (syftar på jackan, ehee)
Kanske dags att upptäcka att det finns fler skidkläder än SAGA och Salomon G-suit.

Kevinnn sa:
Kommer att köpa någon dera av dom här två:

http://img143.imageshack.us/img143/8400/sagahybridsuit3.jpg

Vet någon vilken storlek jag skulle borda köpa? Jag är 180cm lång och väger 72kg, jag vill att jackan skall komma nestan ner till knäna och att byxorna ska vara baggy men int överdrivet stora. Så jag tänkte köpa XL jacka och L byxor, tror ni det skulle vara bra?
kevin bara satt du vet så är sagas xl jacka 100cm lång och kmr gå nedanför dina knän ;D själv har jag beställt L jacka som är 89cm lång och XL byxor

pang sa:
Kevinnn sa:

Vet någon vilken storlek jag skulle borda köpa? Jag är 180cm lång och väger 72kg, jag vill att jackan skall komma nestan ner till knäna och att byxorna ska vara baggy men int överdrivet stora. Så jag tänkte köpa XL jacka och L byxor, tror ni det skulle vara bra?
kevin bara satt du vet så är sagas xl jacka 100cm lång och kmr gå nedanför dina knän ;D själv har jag beställt L jacka som är 89cm lång och XL byxor
Jackan kommer att komma just till mina knän hade ja mätt och byxorna kommer att vara baggy men inte massiva stora :)
Hur lång är du pang? XL byxorna kommer att vara sjukt stora, så om jag skulle vara du så skulle jag köpa L jacka och L byxor. :)

Senast ändrad:
Lee-nus sa:
double-G sa:
vad vinner vi på ditt insiktsfulla inlägg?
ganska mycket faktiskt :D

Kevinnn sa:
pang sa:
Kevinnn sa:

Jackan kommer att komma just till mina knän hade ja mätt och byxorna kommer att vara baggy men inte massiva stora :)
Hur lång är du pang? XL byxorna kommer att vara sjukt stora, så om jag skulle vara du så skulle jag köpa L jacka och L byxor. :)
jag är lika lång som dig(180cm)jag vill att byxorna ska vara sjukt stora :]

jonathan_chips sa:
Pl0PPEN sa:
wire sa:
henke ? hmm mitt namn är anton (:
Tror mr. wire syftar på att du kopierar(?) henke när de gäller båda jacka och hood, därav är du lik honom på bilderna. Kan själv tycka att det är lite tråkigt att köra runt i likadana saker som alla andra men det har ju ingenting med det här att göra...
Skämtar du nu?
Han åker i det han tycker e snyggt?

jontae sa:
jonathan_chips sa:
Pl0PPEN sa:
henke ? hmm mitt namn är anton (:
Tror mr. wire syftar på att du kopierar(?) henke när de gäller båda jacka och hood, därav är du lik honom på bilderna. Kan själv tycka att det är lite tråkigt att köra runt i likadana saker som alla andra men det har ju ingenting med det här att göra...
Skämtar du nu?
Han åker i det han tycker e snyggt?
Vad i det jag skrev får dig att tro att jag på något sätt försöker skämta? Om du sätter på dig läsglasögonen och tyder texten igen så ser du att jag sa varför jag tror att han skrev "Hej henke!".

Diskussionen hurvida han har på sig det för att han tycker att det är "snyggt" eller inte tänker jag inte ta med en 14-åring. "Jag har fjällräven jacka för att jag tycker att det är snyggt"

Senast ändrad:

Jacka: 686 (Brun) - XL
Byxor: 686 (Gul) - XL
Mössa: 686 (Gul)
Handskar: Grenade (Svarta)
Goggles: Oakley A-frame (Shaun white)
Hörlurar: Skullcandy Icon

Hood för \"Hot Spots\" och Jacka för \"Cold Spots\", dock blir det att sy flera hoods :)

ÅKER med hjälm men hittade varken min Sweet trooper hjälm eller mina vita crowbar >.<

Pöss

felix sa:
E-E sa:
Hood för \"Hot Spots\" och Jacka för \"Cold Spots\", dock blir det att sy flera hoods :)

ÅKER med hjälm men hittade varken min Sweet trooper hjälm eller mina vita crowbar >.<

Pöss
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/34e893ce23ef39dc534cd4b64cc62b64.jpg[/url]
du kan ju inte blazea på innan photoshooten...
hahaha, den var faktist ganska kul :)
pinsamt att jag verkligen skrattade högt för mig själv också, gaaahah

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp