Langa upp er 09/10 outfit!

kodiak sa:
var får alla tag på så stora jackor?? (eller är allt skid och brädfolk korta) min jacka är XXL och e inte så stor på mig, kanske beror på att ja e 190 lång. men ja kan ju inte vara ensam om det. ngn som vet om de finns något märke som gör större??
haha samma här, är 194 lång så de e lite svårt att hitta långa jackor, kör på en edoggo hoodie i strl. 110 i år istället :)

Tja! Lånar tråden lite eftersom de e snack om 09/10 outfits.
Ska köpa ett par salomon pants till eventuellt magic jacka!

Är dom såhär "slibbiga" typ läder, latex, glänsigt aktiga? Eller finns de nån nyare pant som inte är såhär från salomon som är endå baggy fit?

38827301.jpg

Aspebo sa:
Pizzaaugust sa:
E-Rocklow sa:
hahahaha shiiiit , vilken storlek i jackan och vilken längd på personen ? :O
xl, ingen aning. Där jag hitta den stod de bara "this is how a xl jacket fit on a midget"
fan august! nu trodde jag det var nån liten kid som hade köpt fel storlek och skulle skriva att han ville bli av med jackan, haha!
haha då hade jag ändå varit snabbare än dig så de hade kvittat :)

Jacka: Salomon Zero M (blå)
Byxor: Salomon Zaro M (blå)
Skidor: K2 extreme + Marker Griffon bind
Monobräda: Dynastar kevlar (oldschool på riktigt)
Pjäxor: Nordica speedmachine 10
stavar : Scott (ganska basic)
Handskar: Hestra ultra ultra ultra ultra
Googles: oakley A-frame tror jag. Men blir Shred till jul!

affelito sa:
Dirty-T sa:
affelito sa:
fan, är det bara jag eller? känns som om att man sett dom där kläderna innan... vet inte, kanske bara jag!
Du verkar ha mycket att säga till om affelito. Varför har inte du lagt ut din extremt snygga outfit om du kan kritisera folk så där?
Något inuti mig hindrar mig från att på en höstdag gå ner i källaren och hämta mina skidkläder för att sedan ställa mig framför en spegel, posera och fota mig själv. Jag personligen tycker inte om att skämma ut mig.
HAHAHAHAHA WORD!

R-R sa:
affelito sa:
Dirty-T sa:
Du verkar ha mycket att säga till om affelito. Varför har inte du lagt ut din extremt snygga outfit om du kan kritisera folk så där?
Något inuti mig hindrar mig från att på en höstdag gå ner i källaren och hämta mina skidkläder för att sedan ställa mig framför en spegel, posera och fota mig själv. Jag personligen tycker inte om att skämma ut mig.
HAHAHAHAHA WORD!
HAHAHA affelito du kan va så jäkla sköön ibland asså!

Oakley air raid jacka
Oakley air raid byxor
Oakley crowbars, JP Auclair pro model.

Lange Banshee pro pjäxor
K2 Public Enemy / Armada JJ's.

Bilder kommer när jag har blivit av med gipset över handen och armen, får inte på jackan ;P

Hade dock behövt en vit tall tee, men hittar fan inga någonstans! Nån som känner till nån sida där de säljer tall tees inom Sverige?

TheFibretech sa:
Raaz sa:
Danielek sa:
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/86b83681514d98885fb3235497416678.jpg[/url]

Hade dock behövt en vit tall tee, men hittar fan inga någonstans! Nån som känner till nån sida där de säljer tall tees inom Sverige?
www.hoodboyz.de

samma frakt som inom sverige btw
Den som betalar 170kr i frakt inom sverige för en t-shirt har ju lyckats..
heheheh okej då, du vinner. men om man köper många kan de kanske gå jämt ut i slutändan ändå :)

Senast ändrad:
vem är så idiotisk att man beställer en enfärgad t-shirt från en utländsk webshop?
gör alla det som inte bor runt stockholm och större städer eller? xD

Tillbaka
Topp