Längd på allaround bräda?
Hej jag är 183cm lång, skall köpa en bräda de närmsta dagarna och undrar villken längd jag skall köra på.
Har kollat på 159cm och 161cm. Vilken passar mig bäst så jag mestadels kör pist, hoppar på "natur" hopp, bygger egna. Skall dock börja köra mer och mer i parken, hoppa större hopp raila liteo.s.v. VIll även kunna köra i offpist.
Har kollat på 159cm och 161cm. Vilken passar mig bäst så jag mestadels kör pist, hoppar på "natur" hopp, bygger egna. Skall dock börja köra mer och mer i parken, hoppa större hopp raila liteo.s.v. VIll även kunna köra i offpist.