Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Coolsnubbe.se ?Vannish sa:Min flickvän köpte en fin kjol här om dagen. Passar nog annars! Någon i en fin färg bara. I paketet kom även ett par googles som man skulle fästa under hjälmen. Jag tyckte det såg kul ut med turistglipan men det räddade hon med en fin buff. Sen tog hon pistolen och åkte
Enligt profilen är det du.Parken sa:Coolsnubbe.se ?Vannish sa:Min flickvän köpte en fin kjol här om dagen. Passar nog annars! Någon i en fin färg bara. I paketet kom även ett par googles som man skulle fästa under hjälmen. Jag tyckte det såg kul ut med turistglipan men det räddade hon med en fin buff. Sen tog hon pistolen och åkte
Riktiga gangsters har någon som håller pistolen åt en..Vannish sa:Enligt profilen är det du.Parken sa:Coolsnubbe.se ?Vannish sa:Min flickvän köpte en fin kjol här om dagen. Passar nog annars! Någon i en fin färg bara. I paketet kom även ett par googles som man skulle fästa under hjälmen. Jag tyckte det såg kul ut med turistglipan men det räddade hon med en fin buff. Sen tog hon pistolen och åkte
Säger som innan, bara att ta pistolen och åk!
Snubben åker ju telemark, give him a break dude!SNDVLL sa:Riktiga gangsters har någon som håller pistolen åt en..Vannish sa:Enligt profilen är det du.Parken sa:Coolsnubbe.se ?
Tack för ännu en till tråd som gav mig så himla mycket om längd på tröjor <3ossianoo sa:Tack för dom svar som är seriösa!
Blades används också. Så i give you a break!Parken sa:Snubben åker ju telemark, give him a break dude!SNDVLL sa:Riktiga gangsters har någon som håller pistolen åt en..Vannish sa:Enligt profilen är det du.
haha det här gjorde fan min dag! :DJibberisch sa:Lika långt som ett snöre?
HAH! rooliiiig! :D :D :D <3Vannish sa:Min flickvän köpte en fin kjol här om dagen. Passar nog annars! Någon i en fin färg bara. I paketet kom även ett par googles som man skulle fästa under hjälmen. Jag tyckte det såg kul ut med turistglipan men det räddade hon med en fin buff. Sen tog hon pistolen och åkte
Thug life.Vannish sa:Blades används också. Så i give you a break!Parken sa:Snubben åker ju telemark, give him a break dude!SNDVLL sa:Riktiga gangsters har någon som håller pistolen åt en..
Men hamnar inte t-shirten utanför då...?rosenperla sa:183, har en 95cm hood, 99cm tee
Kan inte du sluta kommentera istället! Längden på hoodien varierer beroende på hur lång du själv är och hur "gangster/thug" du vill se ut i backen? Själv är jag 1,80 och skulle nog köpt en som är 105-110cm lång.(kör nog med jacka iår)Vannish sa:Men hamnar inte t-shirten utanför då...?rosenperla sa:183, har en 95cm hood, 99cm tee
Jag ska försöka vara allvarlig. Gå och prova en för fan!ossianoo sa:Men om jag ska köpa en ny hood, är 90cm för långt då tycker du? är ca 1,63
Säger killen som anser att vad man har under fötterna spelar roll på hur man ska bli betraktad på ett forum!Parken sa:Kan inte du sluta kommentera istället! Längden på hoodien varierer beroende på hur lång du själv är och hur "gangster/thug" du vill se ut i backen? Själv är jag 1,80 och skulle nog köpt en som är 105-110cm lång.(kör nog med jacka iår)Vannish sa:Men hamnar inte t-shirten utanför då...?rosenperla sa:183, har en 95cm hood, 99cm tee
tydligen så spelar det roll vad man har under fötterna, då folk som åker telemark kanske inte har samma "mode" som parkråttor? :PVannish sa:Säger killen som anser att vad man har under fötterna spelar roll på hur man ska bli betraktad på ett forum!Parken sa:Kan inte du sluta kommentera istället! Längden på hoodien varierer beroende på hur lång du själv är och hur "gangster/thug" du vill se ut i backen? Själv är jag 1,80 och skulle nog köpt en som är 105-110cm lång.(kör nog med jacka iår)Vannish sa:Men hamnar inte t-shirten utanför då...?
Och hela tiden har jag trott att det är storleken på pistolen som spelar roll hur "ganster/thug" du vill se ut... Så fel man kan ha
tråden handlar ju om längd på hoodie, eller hur?Vannish sa:Men ganster är väl inget mode, det är väl något som man är?
Ja det stämmer nog, det eller pistoler...Foxxi sa:tråden handlar ju om längd på hoodie, eller hur?Vannish sa:Men ganster är väl inget mode, det är väl något som man är?
Foxxi sa:HAH! rooliiiig! :D :D :D <3Vannish sa:Min flickvän köpte en fin kjol här om dagen. Passar nog annars! Någon i en fin färg bara. I paketet kom även ett par googles som man skulle fästa under hjälmen. Jag tyckte det såg kul ut med turistglipan men det räddade hon med en fin buff. Sen tog hon pistolen och åkte
Jag börjar se möjligheterna i pistol-modet. När jag får barn och mitt barn är 5 år ska han få en xxl. Tack vare detta kommer jag spara in massa pengar på onödiga utköp av tröjor!Henk021 sa:dagens jibbers kan inte tänka själva... hur många såna här klädrelaterade, vad ska jag köpa/ha trådar finns de inte egentligen...
vannish +1 på ditt "arbete" i trådenhaha:D
btw vannish heter du henrik brammås? :O
Nä men det kommer ju inte funka. Ungen kommer ju trampa sönder tröjan. Sen är ju 2XL inte såååå stort..Vannish sa:Jag börjar se möjligheterna i pistol-modet. När jag får barn och mitt barn är 5 år ska han få en xxl. Tack vare detta kommer jag spara in massa pengar på onödiga utköp av tröjor!