längd på hoodie?

längd på hoodie?
Asså de e ju längden på din hoodie som avgör hur bra du e så ja skulle säga att kör en hoodie som släpar i snön så lär du få spons inom några veckor!

längd på hoodie?
Min flickvän köpte en fin kjol här om dagen. Passar nog annars! Någon i en fin färg bara. I paketet kom även ett par googles som man skulle fästa under hjälmen. Jag tyckte det såg kul ut med turistglipan men det räddade hon med en fin buff. Sen tog hon pistolen och åkte

längd på hoodie?
Vannish sa:
Min flickvän köpte en fin kjol här om dagen. Passar nog annars! Någon i en fin färg bara. I paketet kom även ett par googles som man skulle fästa under hjälmen. Jag tyckte det såg kul ut med turistglipan men det räddade hon med en fin buff. Sen tog hon pistolen och åkte
Coolsnubbe.se ?

längd på hoodie?
Parken sa:
Vannish sa:
Coolsnubbe.se ?
Enligt profilen är det du.

Säger som innan, bara att ta pistolen och åk!

längd på hoodie?
Vannish sa:
Parken sa:
Vannish sa:
Coolsnubbe.se ?
Enligt profilen är det du.

Säger som innan, bara att ta pistolen och åk!
Riktiga gangsters har någon som håller pistolen åt en..

längd på hoodie?
Vannish sa:
HAH! rooliiiig! :D :D :D <3

längd på hoodie?
Parken sa:
Vannish sa:
rosenperla sa:
183, har en 95cm hood, 99cm tee
Men hamnar inte t-shirten utanför då...?
Kan inte du sluta kommentera istället! Längden på hoodien varierer beroende på hur lång du själv är och hur "gangster/thug" du vill se ut i backen? Själv är jag 1,80 och skulle nog köpt en som är 105-110cm lång.(kör nog med jacka iår)
Säger killen som anser att vad man har under fötterna spelar roll på hur man ska bli betraktad på ett forum!

Och hela tiden har jag trott att det är storleken på pistolen som spelar roll hur "ganster/thug" du vill se ut... Så fel man kan ha

längd på hoodie?
när jag köper tröjor så brukar jag ha large, men när jag var i din ålder och längd så var det small som gällde! alla hade det och så tror jag det fortfarande är, så satsa på en small, kan inte bli mer än rätt!

längd på hoodie?
kul tråd hahaha

brukar ha så att den går till knäna!
håller på och startar ett eget klädmärke som gör hoodies,lägg till mig som vän så kan jag höra av mig när vi drar igång ifall att du är intresserad!

längd på hoodie?
Vannish sa:
Parken sa:
Vannish sa:
Men hamnar inte t-shirten utanför då...?
Kan inte du sluta kommentera istället! Längden på hoodien varierer beroende på hur lång du själv är och hur "gangster/thug" du vill se ut i backen? Själv är jag 1,80 och skulle nog köpt en som är 105-110cm lång.(kör nog med jacka iår)
Säger killen som anser att vad man har under fötterna spelar roll på hur man ska bli betraktad på ett forum!

Och hela tiden har jag trott att det är storleken på pistolen som spelar roll hur "ganster/thug" du vill se ut... Så fel man kan ha
tydligen så spelar det roll vad man har under fötterna, då folk som åker telemark kanske inte har samma "mode" som parkråttor? :P

längd på hoodie?
imgres

längd på hoodie?
dagens jibbers kan inte tänka själva... hur många såna här klädrelaterade, vad ska jag köpa/ha trådar finns de inte egentligen...

vannish +1 på ditt "arbete" i tråden ;) haha:D

btw vannish heter du henrik brammås? :O

längd på hoodie?
Foxxi sa:
Vannish sa:
Men ganster är väl inget mode, det är väl något som man är?
tråden handlar ju om längd på hoodie, eller hur?
Ja det stämmer nog, det eller pistoler...

Foxxi sa:
Vannish sa:
HAH! rooliiiig! :D :D :D <3
Henk021 sa:
dagens jibbers kan inte tänka själva... hur många såna här klädrelaterade, vad ska jag köpa/ha trådar finns de inte egentligen...

vannish +1 på ditt "arbete" i tråden ;) haha:D

btw vannish heter du henrik brammås? :O
Jag börjar se möjligheterna i pistol-modet. När jag får barn och mitt barn är 5 år ska han få en xxl. Tack vare detta kommer jag spara in massa pengar på onödiga utköp av tröjor!

Nej, det heter jag tyvärr inte =)

längd på hoodie?
Vannish sa:
Jag börjar se möjligheterna i pistol-modet. När jag får barn och mitt barn är 5 år ska han få en xxl. Tack vare detta kommer jag spara in massa pengar på onödiga utköp av tröjor!
Nä men det kommer ju inte funka. Ungen kommer ju trampa sönder tröjan. Sen är ju 2XL inte såååå stort.. :cool:

längd på hoodie?
Såg en gangsta-kille i Breck förra säsongen som hade en jävla fet hoodie.
Han körde rätt hårt i parken. Men när de blev motvind så landade han kort och bröt benet.

Jävligt koolt.

Tillbaka
Topp