falkenN Medlem 2008-11-20 LÄngd på skidan? #1 tja jag e 177cm lång och funderar på att köpa ett par twintip som e 181cm, och det jag undrar är om de blir lagom? Har åkt skidor sen jag var 1,5år, kör raceing och e en medel duktig jibbare så vad tror ni? blir de lagom?
tja jag e 177cm lång och funderar på att köpa ett par twintip som e 181cm, och det jag undrar är om de blir lagom? Har åkt skidor sen jag var 1,5år, kör raceing och e en medel duktig jibbare så vad tror ni? blir de lagom?
Palmborg Medlem 2008-11-20 LÄngd på skidan? #2 helt perfekt. då kan du växa lite med den också. go for it!
Grilljanne Aktiv medlem 2008-11-20 LÄngd på skidan? #4 är också 177 och har 181 långa addict och 186 långa mojo 90. det funkar asbra.