längd på tm?

längd på tm?
TACK! du vill ju iaf ha antingen lika långa som dig eller längre, inte blades typen du., ingen aning på åldern så om du växer o håller på. har du slutat så 165, om du vill ha dom i mer änn en säsong och du växer 175, typ. lr ingen aning skrev mest för att tacka

längd på tm?
hm, jadu.. kör ganska bra.. tävlat osv, inte i park utan bana.. men gillar o hoppa osv o kmr stå på skidor 7 dar i veckan i 5,5 månad.. har vanliga pistskidor ja kmr köra me också men vill ha twins o lattja me o ha när ja jobbar, kmr va skidlärare..

längd på tm?
lätt 165 om du ska vara skidlärare med, blir ju mycket gå upp för backen då när snorungarna vurpar. jag hade ju inte kört med 11cm för långa skidor om jag ska jibba.

peace

längd på tm?
ekdahl sa:
lätt 165 om du ska vara skidlärare med, blir ju mycket gå upp för backen då när snorungarna vurpar. jag hade ju inte kört med 11cm för långa skidor om jag ska jibba.

peace
haha nej d e sant ;D men de låter ändå lite kort, man förlorar ju lite längd på twins också.. ?

längd på tm?
Jag väger 72 kg (och 169cm). Kör på 179 (park), 186 och 191. Som du själv sa det försvinner ju en del åkyta på ett par twintips.

längd på tm?
ja precis, ja väger 62 kg, 164lång.. så frågan är, 165 eller 175.. ska skicka in beställningen imorn vetuu ;) hjälp :p

längd på tm?
Klurigt, men jag tänker inte leka expert som så många på det här forumet... :-) Vet helt enkelt inte. Ta det som känns bäst i magen, du har ju egna erfarenheter omkring skidor och dess användning. Hur ska du ha dom monterade förresten?

längd på tm?
eftersom du är 19 antar jag att du inte växer längre ta 165 för fan den e ju till och med 1cm längre än dig. perfekt om du mestadels ska köra park me dom.

Tillbaka
Topp