Längre hår ? - på kort tid !

• Trådstartare Trådstartare dudemeister
  • Start datum Start datum
Deespin sa:
VEhrling sa:
jag har hört att man får lägre hår av öl!! och samma sak med naglarna av någon skum anledning!!
Får man längre hår om man äter naglar?
Ja för fan! visste inte du det, naglar innehåller B456,2 som är bra för hårväxt.
Den ända kända bivärkningen är att det börjar växa hår ur öron och ögon vid överdos.

Senast ändrad:
HAHAHA! komisk tråd... du kan få köpa lite av mej, jag har för mycket ;)
Annars är det väll bara att raka pungen och klistra? ser inte problemet?

Nej skämt åsido, hårförlängning!

Kanske ngn som har skrivit detta , testa löshår som vissa tjejer har ibland haha , kan funka ;) Btw vilken kunglig tråd!

Gå till en frisör fråga ifall du kan ta av det hår som dom klipper... vänta in en som har liknade hår som dig (om du vill de förstås anars tar du bara nån random) sen så tar du det går hem tar lite karlssons klister åå börjar klistra.... svårare en så är det nog inte.... men det här e den billiga varianten för att få det fort... anars rekomenderar jag peruk eller hårförlängdning x) x) x)

Ägg. Masera en massa ägg i håret så får de lite proteiner och börjar växa. Fungerar också för skägg växt.

orka vara så dryga? försök hjälpa han så gott det går istället..

b-vitamin får hår och naglar att växa fortare, finns särskilda piller för att påskynda hårväxten, min flickvän har haft såna. sen om det funkade var det lite si och så om.

good luck

HaschJanna sa:
löshår e det bästa som finns asså, hellt klart det bästa. jag brukar lägga in det då och då å de e ju jävla gryYYYYYYYYYmmtt!!!!!!!

finns assåinget bättre. alla mina kompisar å typ alla ja känner har de å det ser så jävla myckeee bätttttrrreeeeee ut aasså.

det är inte så dyrt heller om du går till en neger, dom fixaar llöshår för din ekonomi såå man kaan komma undan billigt. men då blir ju resultat kasnke intee så bra men kanske dugligt för backen när man ändå har hjälm, eller hur!?
Haha... Asså gud jag tror jag dör. Sjukaste tråden ever. Fan, massgräs på Freeride eller vad?

tycker inte du ska skaffa löshår iaf, ser oftast bara fejkat ut. men som ngn skrev så hjälper det om man toppar håret när det är slitet ;)

920409 sa:
tycker inte du ska skaffa löshår iaf, ser oftast bara fejkat ut. men som ngn skrev så hjälper det om man toppar håret när det är slitet ;)
Men det måste ju bara vara en myt? Allt hår utanför hårsäcken är döda celler. Hur kan det då växa snabbare av att klippa av topparna?

egge87 sa:
920409 sa:
Men det måste ju bara vara en myt? Allt hår utanför hårsäcken är döda celler. Hur kan det då växa snabbare av att klippa av topparna?
är ju ingen expert, men är nästan helt säker på att dt är så ;)

920409 sa:
egge87 sa:
920409 sa:
är ju ingen expert, men är nästan helt säker på att dt är så ;)
Jag har hört detta...

När håret är slitet måste man klippa av mer,

Toppar man håret håller man det fräsht...

Detta i sin tur betyder att man klipper oftare men långt ifrån lika mycket så man får längre hår snabbare...

Men fråga en utbildad frisör...

egge87 sa:
920409 sa:
Jag råkar faktiskt veta det! O_o Det som händer när man får slitnahårtoppar så delas håret! När hårstråt delas så går det lättare av + att det blir tunnare. Så egentligen så är det som händer att håret går av lätt om du inte klipper dig och om håret går av så kommer det att stanna vid samma längd ungefär. Toppar du dig så kommer den klyvna delen att försvinna och håret kan växa sig längre!

Ibland hjälper det att ha haft flickvänner som håller på med sån skit! haha :P

Abredal sa:
Jag råkar faktiskt veta det! O_o Det som händer när man får slitnahårtoppar så delas håret! När hårstråt delas så går det lättare av + att det blir tunnare. Så egentligen så är det som händer att håret går av lätt om du inte klipper dig och om håret går av så kommer det att stanna vid samma längd ungefär. Toppar du dig så kommer den klyvna delen att försvinna och håret kan växa sig längre!

Ibland hjälper det att ha haft flickvänner som håller på med sån skit! haha :P
Gott, då lärde jag mig något nytt idag också. :)

HaschJanna sa:
löshår e det bästa som finns asså, hellt klart det bästa. jag brukar lägga in det då och då å de e ju jävla gryYYYYYYYYYmmtt!!!!!!!

finns assåinget bättre. alla mina kompisar å typ alla ja känner har de å det ser så jävla myckeee bätttttrrreeeeee ut aasså.

det är inte så dyrt heller om du går till en neger, dom fixaar llöshår för din ekonomi såå man kaan komma undan billigt. men då blir ju resultat kasnke intee så bra men kanske dugligt för backen när man ändå har hjälm, eller hur!?
Men herregud, fr:s forum är på väg ner...

Ang. håret så får du väl bara vänta eller gå till någon affär och köp något medel :P

Löshår kan faktiskt ibland se jätteverkligt ut jag kan några sidor där dom säljer det :) ; www.rapunzelofsweden.se , www.hairpalace.eu , www.fannyhair.se , www.happyhair.se , www.tajmahal.se , www.medorian.se
Det borde finnas något du tycker om på någon av sidorna :D

Senast ändrad:
eller så låter du bara det se naturligt ut, det växer i sin takt. Inget att göra åt om du inte vill se ut som någon jävla smörbög med löshår o allt.

Jag tror på att softa runt, spela skön musik och se det fina i livet. kanske dra till med lite illegala medel ifall du vill på fräs på grabbarna där uppe. Kolla på mästarna av långt hår, los hippies är kan du snacka buskar. varför pröva onaturliga grejer när dom som levde renast av alla fick längst hår?

Maila gärna tillbaks om du provar och det fungerar :) Ride safe peace

Tillbaka
Topp