Längre strap till Oakley crowbar!?

smatter

Ny medlem
Tjaaa!

Nu e det så att jag köpt ett par Oakley Crowbar, riktigt sköna googles btw! När jag testade dem med hjälmen, så kändes det som att de tryckte lite mot ansiktet, dvs att strapen är för kort.

Finns det så att man kan beställa en längre? Eller kan man lösa det på annat sätt?

Ha de !

Ta det lungt lämna glasögonen sittandes uppe på hjälmen så töjs de ut ganska fort. Vad gäller att beställa längre så skulle det i sådant fall vara MX serien som skulle kunna ha längre band och fortfarande fungera.

Jaay-Bone sa:
Ja, Oakley har helmet straps. kostar runt 250 kronor, värdelöst med så korta band.
saken är att helmet strap inte finns till Crowbar eftersom dom är gjorda för att passa till hjälm. Hör för mig att helmetstraps inte innebär längre band utan en gummeremsa innanför som gör att strapen sitter bättre mot hjälmen.
Detta finns redan på Crowbar.

du måste ha ett stort huvud eller så gillar du att ha goggels som nästan lossanr för inte är strapen kort på crowbar jag har i för sig stretch line collection, men det borde inte vara nån skillnad på längden men jag skulle nog hålla med där att deet är nog mx serien som gäller om du violl ha längre strap

Tillbaka
Topp