Längtan efter vintern värre än nånsin..

Suget efter åkning och snön är outhärdlig. Går inte många timmar varje dag utan att jag tänker på skidåkningen.
Försöker dämpa lidandet med att kolla skidfilmer, kolla prylar, beställa prylar..surfa runt på anläggningars sidor, och här på freeride, men blir fan bara mer sugen..galet!

Claar sa:
Suget efter åkning och snön är outhärdlig. Går inte många timmar varje dag utan att jag tänker på skidåkningen.
Försöker dämpa lidandet med att kolla skidfilmer, kolla prylar, beställa prylar..surfa runt på anläggningars sidor, och här på freeride, men blir fan bara mer sugen..galet!
jag är likadan... :/

Amen.
Jag måste köra stenhårda gympass varannan dag annars kommer jag börja nomadliv och gå norr ut med utrustningen på ryggen för att hitta snön. Tankar på att simma till Nordpolen är normalt senaste tiden...

Diagnos: Snöabstinens.

Botemedel: Inget (ev. mer utrustning), starta "Skidåkarabstinensfonden" nu och rädda fler skidåkarliv genom skidforskning!

det snöar för fullt där jag är och backarna ska tydligen öppna den 7 november så jag är måttligt taggad!

Satt och kollade på Believe idag... igen.... fyfan vad suget kommer!

I värsta fall kan man åk på skidtestarhelg den 27-29 nov. I tandådalen, sälen. Det är bara 4 timmar från stockholm och kostar bara tusingen (ej mat, öl).

Funderar starkt på det...

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp