D Deleted member 49603 Guest 2006-11-30 Laviner är rätt kraftfulla... (film) #2 Där skapade lavinen verkligen en flod av snö! Helt sjukt!
GustavFrandfors Ny medlem 2006-11-30 Laviner är rätt kraftfulla... (film) #3 Fan va galet. Sjuuuka mängder snö!
Victors Aktiv medlem 2006-11-30 Laviner är rätt kraftfulla... (film) #5 stora:P vart var de ngnstans??
bajskorvenflerkzfejja Medlem 2006-11-30 Laviner är rätt kraftfulla... (film) #7 Jag skulle villja stå där i mitten när lavinen var som störst. Eller surfa på den
Wezi Medlem 2006-11-30 Laviner är rätt kraftfulla... (film) #8 finns det nån möjlighet att tanka filmer från youtube så man får en fil på datorn som man kan klippa i och hålla på?!
finns det nån möjlighet att tanka filmer från youtube så man får en fil på datorn som man kan klippa i och hålla på?!
Peter_K Medlem 2006-11-30 Laviner är rätt kraftfulla... (film) #9 redrum sa: vart var de ngnstans?? Klicka för att se resterande... Ophir i Colorado, USA. Ro_ony sa: Jag skulle villja stå där i mitten när lavinen var som störst. Eller surfa på den Klicka för att se resterande... Du gillar att få några hundra ton snö med en fart på sisådär 200 km/h rakt över dig? Senast ändrad: 2006-11-30
redrum sa: vart var de ngnstans?? Klicka för att se resterande... Ophir i Colorado, USA. Ro_ony sa: Jag skulle villja stå där i mitten när lavinen var som störst. Eller surfa på den Klicka för att se resterande... Du gillar att få några hundra ton snö med en fart på sisådär 200 km/h rakt över dig?
welle Ny medlem 2006-11-30 Laviner är rätt kraftfulla... (film) #13 sjukt coolt! fan man hade vart död plus fem om man hamna i den första