le tropique

le tropique
Ska du ner till Val Misär en hel månad i april? Börja offra till snögudarna redan nu. En och en annan skidattiralj måste nog eldas innan snön börjar falla. Annars får du nöja dig med evighetsisen i Tignezzz.

Glöm inte sommarrodeln och din portabla luftkonditioneringsanläggning med påfylld freon. Det lär bli varmt. Framför allt får du det hett om öronen om du besöker tropique.

Ha en underbar månad!
/SF-G

le tropique
Hej anna och rebecka,
Jag vet ju inte riktigt vad ryktet säger, men vadhelst det säger så är Troppan än mer fantastiskt än så. Du skulle inte tro mig om jag började berätta så det är lika bra att ni tar rygg, antingen på påskafton redan eller varför inte en klassisk Troppan-tisdag den andre april. Efter det kommer dina referensramar aldrig mer bli desamma;-)

Förresten skall man aldrig lita på vare sig rykten eller vad som står i magasin. Det kan ju faktiskt vara påhittat alltihopans...

Vi syns över en Tequila bang-bang och lite knallröda gummibåtar med mustascherna på. Sen jevvlar skall det visas vart man parkerar färjorna i den illa sargade Tarentaisedalens mest sargade hörn; Valdisease!

le tropique
Alpernas största skitsnack skulle jag vilja kalla det! Troppan, Le Tropic....le dropit borde det heta. Totalt tvärtomt, ryktet säger att skribent på känd tidning var askanontvärdyngpackad när han var där och det var max 25 pers i lokalen......

Att sedan sätta upp club 21 (som är en helt ok NATTKLUBB) på plats tre gör det ännu mer otroligt...

De som hävdar att att omnämda krog e kult eller bra har antingen gratis sprit eller för höga tankar om sig själva.....

Häpp / SS

Tillbaka
Topp