Ledig lägenhetsplats i Verbier

annao

Ny medlem
Ledig lägenhetsplats i Verbier
Jag letar fortfarande efter en tjej som vill dela lägenhet med mig och en annan tös i Verbier den här säsongen. Månadshyra 4200 och helt ok läge!!
Hör av dig!!
MVH/Anna
 
Ledig lägenhetsplats i Verbier
Hej! Jag är på jakt efter ett boende i Verbier, men jag är ju inte tjej... Men om det inte är jätteviktigt är jag intresserad av allt som jag kan bli erbjuden. // Niclas
 
Ledig lägenhetsplats i Verbier
Har eventuellt en tjejkompis fran canada som skulle vilja dela lgh fran mitten av januari...

om det later intressant, skriv ett mail till mig, niko_penttinen@hotmail.com

//Niko
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp