Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag letar fortfarande efter en tjej som vill dela lägenhet med mig och en annan tös i Verbier den här säsongen. Månadshyra 4200 och helt ok läge!!
Hör av dig!!
MVH/Anna
Hej! Jag är på jakt efter ett boende i Verbier, men jag är ju inte tjej... Men om det inte är jätteviktigt är jag intresserad av allt som jag kan bli erbjuden. // Niclas