Alle som er interessert, send meg en mail!!
Lover svar.
Har fått en del tilbud, men hvis vi er fler kan jeg love det blir billig.
Det er meg, 20 år kjører telemark fra Norge, og en svenske 19 år.
Kjempe kult hvis vi blir flere!!
Send mail
espen_bj@yahoo.no