Ledig plats/er, en vecka över nyår i Åre *Bokat*

Bohica

Aktiv medlem
Tjena alla skid/brädsugna

E-rad och jag har spikat boende 28/12-4/1, d.v.s. en helvecka tors-tors över nyår i Åre (Duved).
Och bäst av allt, det finns plats för fler om nån vill åka billigt. :)

Förutsättningar:
Bil går från Stockholm tidigt 28/12, finns plats för nån till i den.
Billigt boende i lägenhet i Duved, 50m från både till lift och gratis skidbuss till hela Åre.
Budgetresa med skidåkning som högsta prio, ingen partytripp.
(Nån afterski-öl är väl okej, så länge man är utvilad och redo för första liften på morgonen.)
Inget krav på sällskapa i i backarna, det vore kul men är valfritt.
Kille, tjej, ålder, tomte, bräda eller skidor spelar ingen roll, bara du gillar snö och kan visa hänsyn mot andra.

Räkna med du betalar:
Resa - 800:-
Boende - 1800:-
Skipass - 2300:-
Egen mat: valfritt om du vill äta öht. :cool:
(Ev. skidhyra om du behöver: 1000:-)

Så vill du haka på? Passar du in på beskrivningen? Hör av dig!

Senast ändrad:
Ingen som vill haka på lite skön skidåkning? :)
(Snart spikas bokningen och då försvinner de extra platserna)

Tjenare.
Låter frestande med en veckas utförsåkning i Åre över nyår, men jag har inte hunnit spika julledigheten från jobbet ännu.
Om den faller på plats så hänger jag gärna på för delat boende och lite sällskap i backarna. Då jag bor uppe i Norrbotten så tar jag mig till Åre på egna ben så att säga.
Är det skidor som gäller för eran del? Är själv brädåkare så ni vet?

Vi andra åker skidor, men jag håller på och lär mig lite bräda också.
Dock är jag då i pisterna, men vi behöver ju inte sitta ihop när vi åker ändå. :)
Vi som åker får se hur mycket eller lite vi kommer haka på varandra under dagarna, det blir nog trevligt ändå.

Då var det bokat och klart. :D Då är det tre skidsugna som vet hur vi ska fira nyåret iallfall. Tjohoo!!

@Professorn (och alla andra): Vi kanske syns där ändå, annars det går fler tåg, detta blir inte min sista fjällresa denna säsong. Så håll ögonen öppna efter nästa tråd, eller kom gärna med förslag vart och när nästa tripp ska gå. :)

Senast ändrad:
Tjena,

Mina nyårsplaner blev inställda i sista stund varför jag nu söker boende i Åre. Har ni möjligen en plats kvar?

Hälsningar,
Vincent

VincentS sa:
Tjena,

Mina nyårsplaner blev inställda i sista stund varför jag nu söker boende i Åre. Har ni möjligen en plats kvar?

Hälsningar,
Vincent
Sorry Vincent

Vi anpassade boende och transport vid bokningen så det är tyvärr proppfullt. :(
Annars hade du gärna fått haka på.

Hej igen
Jag ville bara tacka E-rad och HenriettaS på detta forumet för en toppenvecka. :)
Och samtidigt ge min rekommendation för alla som vill samåka med någon av dessa sköna skidstollar.
Resa och boende gick hur bra som helst, och dessa två är hur smidiga som helst att ha med på en skidtripp.

Såg inte ditt inlägg förrän nu Danne:)
Tack till er båda! Det gick kanonbra och var hur trevligt som helst :-)

Tillbaka
Topp