Ledig plats i boende - Verbier

Bsward

Ny medlem
Tjenare!

Nu börjar det dra ihop sig för att säsongs start!:D
Vi är tre sköna tjejer från Stockholm som kommer dra ner med bilen till Verbier i början av december, men vi behöver en fjärde till vårt härliga boende!

Det är en grym lägenhet som ligger väldigt centralt och som också är nyrenoverad!
Hela säsongs hyran ligger på runt 25 000 kronor!

Om du är seriös och är säker på att du vill ner till Verbier i vinter tveka inte att höra av dig! :)

/B

Hey!

Jag är grymt inställd på en säsong i princip var som helst.
Jag letar boende för fullt och åker dit där det finns sovplats. Vart först inställd på St.Anton, men verkar är även sjukt taggad på schweiz också just för att jag inte vart där tidigare.
Jag är en skötsam, social och jävligt glad snubbe på 24 år som åker ner mot alperna för min första säsong hur surt läget än ser ut, då jag sagt till mig själv att "Detta året SKA jag ner!", och så ska det fan bli :)

Om ni fortfarande har en plats kvar och behöver en fjärde till lägenheten som menar allvar med att köra en säsong i vinter så är det bara att höra av sig tillbaka igen, gärna så fort som möjligt. Så kan jag skicka några rader om mig själv och en bild till valfri mail.

Rock on!

//Majk

Hallådär! Tänkte höra om ni har kvar platsen i erat boende i Verbier i vinter?
Är en 21-årig kille från Piteå som gärna hade åkt ner till verbier och schweiz!

Hör av er för mer info vid intresse! Mvh Dennis

Hej! Jag undrar om ni har platsen kvar! Jag ar en tjej pa 21 ar fran Stockholm som kommer att aka ner i slutet av december- sasongsslutet. Min bror och hans kompisar kommer att vara dar nere men jag har inte hittat ett boende eftersom jag ar lite sent ute. Jag alskar att traffa nya manniskor och att ha kul, ar skotsam och palitlig.
Min mail ar Brennan__@hotmail.com

Hor av er om ni vill veta mer! :)
Mvh, Emily

maila sparv@hotmail.com om platsen finns kvar. Jag ska ner, ingen tvekan om den saken, däremot verkar det vara svårare med boendet...
jag har säsongat tidigare och berättar gärna mer om mig själv om platsen är ledig.

Rasmus

Tillbaka
Topp