Ledig plats Verbier!

hannypanny

Ny medlem
Ledig plats Verbier!
Jag är en tjej som gör en säsong i Verbier men som nyligen skadat knäet! Jag måste nu åka hem för att bli opererad! Jag bor i en lägenhet med fem andra personer varav två är tjejer och tre killar! Alla är super goa och glada och tar med öppna armar gärna emot en extra person!

Det är en lägenhet på 72 kvadratmeter med sex stycken sovplatser! Det finns ett bra badrum med dusch och badkar och ett stort kök som smälter samman med vardagsrummet! Vi har en balkong som har sol från klockan 10 på morgonen till klockan tre på eftermiddagen! Det är cirka 200meter från lägenheten till centrum och 10 meter till närmsta lift. Vi har tillgång till gratis internet 24/7 vilket är en stor fördel! Lägenheten har diskmaskin, vattenkokare, mikrovågsugn, spis, ugn, tv, öppenspis m.m. Hyran ligger på 4 600kr i månaden(men detta kan gå att förhandla om) vilket är en riktigt nice hyra om man tänker på läget och lägenhetens skick. (Finns bilder)

Hör av er så fort som möjligt om ni är intresserade!

Mitt mob nr är : 0735016799 och mitt Swiss nr: +41774772780
Mail: Hannaa539@hotmail.com

Ledig plats Verbier!
Hej! Synd att höra att du skadat knäet.. :/ Jag vill gärna ta över ditt ställe, har sökt så oerhört mycket för ett boende i Verbier. När kan man flytta in osv? Du kan nå mig via mail eller mobil också:

emil.hung.magnusson@gmail.com
0706479638

Ledig plats Verbier!
Jag är väl aningen sent ute, men ställer ändå frågan.
Letar boende i verbier från någon gång kring 22 mars till 11 april. Ni kanske vet något?
Tack på förhand.
// Niklas

Tillbaka
Topp