Tja!! Ligger i chamonix sud, precis ovanför south bar (svenskstället). Vi är 4 st som bor där nu, jag plus tre killar som är riktigt sköna!! 5000-6000 hade jag tänkt mig fram till maj... Det finns säkert någon som säljer sitt liftkort, men det kan du kolla när du kommer ner... Eller här på freeride!!
/victor