Lediga platser i lägenhet/hus i Verbier

• Trådstartare Trådstartare elinlinnea
  • Start datum Start datum
E

elinlinnea

Guest
Hej,

Vi är två entusiastiska personer som längtar efter snön och har lyckats få tag i ett boende i Verbier som rymmer sju sköna säsongare. Så nu söker vi efter fem personer till att dela boende och en fantastisk säsong i de schweiziska alperna med.

Lägenheten ligger nära lifterna och ser rymlig ut. Det finns tre sovrum som totalt rymmer sju personer.

Vid intresse så skicka iväg ett PM till mig så kan vi prata ihop oss :)

/ Elin

Senast ändrad:
Hej! När åker ni ner? Jag kör ner från sthlm på onsdag 26 november och har plats i bilen om ni inte vill flyga

Mvh Chippen

Hej Chippen,

Vi åker ner kring årsskiftet då vi båda jobbar fram tills dess.
Men tack så mycket för erbjudandet.

/Albin

Tja!
Jag ska ner nu i dec och stannar fram till mars ungefär för å jobba som snowboardinstruktör. Vore kul att dela boende med er. Vad ligger hyran på?

Hej Hej!

Vi är 3 st (2 tjejer, 1 kille) som fick panik och insåg att vi måste säsonga nu. Letar ni fortf personer att dela med?? Vi är festliga men inte smutsiga. Vi kan städa, laga mat och bjuda på trivsamt sällskap. Dra skämt och sådär. Och- så är vi snälla!

Hej hej från Linn, Julia och Erik.

Hejsan, limptheshrimp.

Lägenheten är i nuläget full, Alla utom en har person har dessutom betalat. Så man kan säga att lägenheten är mer eller mindre stängd.

Kul att ni är intresserade dock :)

Önskar er alla en trevlig vinter, hoppas verkligen ni hittar boende, oavsett om det är Verbier eller Alperna!

Snödjup

Tillbaka
Topp