Ledigt boende i chamonix

Trasan-HK

Ny medlem
Ledigt boende i chamonix
Hej
Vi ar tva tjejer pa 23 ar som redan ar i Chamonix.Vi har hittat en lagenhet for atta personer mitt i chamonix och soker rumskamrater. Vi maste ge svar pa detta snarast sa om nan ar intresserad hor av er omgaende till mig.

Ledigt boende i chamonix
tja...

är intresserad. jag kommer ner till chamonix den 18:e dec. från när har ni lägenheten och hur mycket kommer det att kosta?

Ledigt boende i chamonix
Hei. vi er to norske jenter på 20 som gjerne skulle hatt et sted å bo i chamonix. hadde tenkt å dra ned i begynnelsen av januar.
kan dere ikke maile på: siri_kamfjord@hotmail.com

Ledigt boende i chamonix
Tjena tjejer!

Hoppas ni har det bra i Cham! Jag och en polare till mig kommer att vara i Chamonix över nyår! Vi har fortfarande inte lyckats greja boende. Om ni är intresserade av att ge oss tak över huvudet i 1 vecka så vore vi väldigt tacksamma!

Hör av er till mig på klaen220@student.liu.se

Ha D!
/Klas

Ledigt boende i chamonix
hej!

jag funderar på att dra ner i början av januari och stanna fram till och med Början av mars, behöver boende. Hur mycket kostar det per månad? jag förstår att ni helst vill ha folk som stannar hela säsongen, måste dock hem och fixa ihop CSN-poäng.

Har själv bagpackat runt jorden ett varv, sydamerika, fiji, NZ, AU, bali men suget att göra saker är kvar. Kör både snowboard och skidor.

Hör av er!

/Fredrik

Ledigt boende i chamonix
Klart intresserad. Men vart ligger den?Sud? hur mycket kostar den? Jag åker ner i början på dec någon gång så jag vore tacksam för svar snarast! Elin

Ledigt boende i chamonix
Tjennare, jag kan skrapa ihop sex skaningar eller mer om det behovs. Kontakta mig pa frans_ludde@hotmail.com for mer
info...

Ledigt boende i chamonix
Goddagens

Jag e en trevlig grabb från Borlänge som desperat letar efter boende i chamonix. Mejla gärna för mer info...
tobiaserixon@hotmail.com

/Tobias

Ledigt boende i chamonix
Hej,

Letar efter boende i Cham. Är intresserad av att få veta lite mer om det som ni har. Skicka gärna ditt nummer till johnr@sverige.nu så slår jag en signal. Eller ring till 0709-684377

/John

Ledigt boende i chamonix
Har minst tre/fyra personer som söker boende. Tre av dessa för hela
säsongen samt en person för en månad. Kommer ner den 21 dec. /
jerker

Ledigt boende i chamonix
Hej!
Jag är intresserad av ert boende, hade tänkt komma ner precis efter jul! finns det en plats ledig?
hör av er rwastgard@hotmail.com eller på FR-mail!
Hörs!

Ledigt boende i chamonix
Hej..

Vi är tre killar på 20 år som har tänkt åka till Chamonix precis efter nyår som saknar boende och vi är intresserade. Ni kan väl höra av er om det fortfarande aktuellt, skicka på marcusthorsheim@hotmail.com

Ledigt boende i chamonix
Hej!!
Vi är två tjejer 21 som kommer till Cham i slutet av januari, vill ha boende till slutet av mars! är mycket intresserade.

Hör gärna av er om ni undrar ngt!!

Ledigt boende i chamonix
Söker ni fortfarande folk att bo med? I så fall är jag extremt intresserad!
Maila mig gärna: filip@gerremo.com

Ledigt boende i chamonix
Hello!

Jag heter Henke Grubström och jag och min tjej ska ner till Cham ungefär i slutet av november och jobba. Vi håller på att leta efter en lägenhet men det är inte så lätt. så er lya verkar intressant. Hyra och storlek är ju givetvs lite relevant också. Vi är hyvsat skötsamma och rökfria =)

Med vänliga hälsningar

/Henke

Ledigt boende i chamonix
Hej! Jag är intresserad, hör gärna av er till mig för vidare kontakt!

Jag är 26 år, åker skidor och fotar, älskar Chamonix, har varit där tre gånger.

Tillbaka
Topp