ledigt i cham?

Kalleee

Medlem
ledigt i cham?
Tjena !
Det känns som det börjar bli dax att leta efter någostans att bo inför säsongen nere i chamonix nu... Finns du/ni trevlig(a), seriösa människa som förtfarande leter efter en snubbe att dela hyran med så tveka inte för sekunden, utan hör av dig till mig så blir jag en mycket lyckligare man.

Kalle
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp