B
BigAir
Guest
les 2 Alpes Off-pist
Hej!
Tänkte kolla om någon vet om det går att åka på ställena jag markerat ut över Les 2 Alpes pistkarta, och om ni har nå andra tips på off-pist åk i Les 2 Alpes..
http://rapidshare.de/files/9173410/MAPP.jpg.html
Sedan väljer ni free, sen scrollar ni ner så är kartan där med mina streck. Ni hajar.
Så Går det att åka på eller bakom kammen jag dragit ett "rött" streck över?
Och om det inte går att fortsätta bakom ända ner, kan man vika av ner efter min "gröna" linje?
Och kan man åka ner mellan klipporna, den "gula" linjen?
Och vet ni nå mera bra åk i Les 2 Alpes?
Tänkte kolla om någon vet om det går att åka på ställena jag markerat ut över Les 2 Alpes pistkarta, och om ni har nå andra tips på off-pist åk i Les 2 Alpes..
http://rapidshare.de/files/9173410/MAPP.jpg.html
Sedan väljer ni free, sen scrollar ni ner så är kartan där med mina streck. Ni hajar.
Så Går det att åka på eller bakom kammen jag dragit ett "rött" streck över?
Och om det inte går att fortsätta bakom ända ner, kan man vika av ner efter min "gröna" linje?
Och kan man åka ner mellan klipporna, den "gula" linjen?
Och vet ni nå mera bra åk i Les 2 Alpes?