Les 2 Alpes v 15?
tänkte åka ner till Les 2 Alpes v15. det är ju ganska sent på säsongen så jag undrar hur det är med snö där då? finns ju glasiär åkning vet jag, men är den nått att ha?
tar det lång tid att ta sig till la grave med sidor/pjäxor på fötterna och hur är det där så sent på säsongen?
mycket tacksam för svar
tar det lång tid att ta sig till la grave med sidor/pjäxor på fötterna och hur är det där så sent på säsongen?
mycket tacksam för svar