les alpes

nelsson

Ny medlem
les alpes
Är det någon som har bra tips om boende för säsong i antingen Zell am see eller Cortina? Om det är någon som tycker att jag är helt ute och cyklar vad gäller orter kan den gärna ge ett tips (bara inte S:t anton, Chamonix, Val thorens, och absolut inte badgastein)

jens
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp