Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag är sugen på att ta mig till Alperna ett par månader i vinter, flexibel med datum och ort. Är det någon som skulle vilja hänga på och leta boende tillsammans?
Jag är också sugen på boende någonstans i alperna, tänker mig kanske två månader runt januari-februari eller februari-mars. Har tänkt jobba remote därifrån. Är ganska flexibel i övrigt, och van vid att dela boende (delar lägenhet med fyra andra till vardags i Oslo).
Om du letar efter en säng plats så kan jag hjälpa!
Vi på Johns Restaurang har några sängplatser över i våra personal lägenheter
plus en hel fri lägenhetsom man kan hyra.
De ligger super centralt i byn både till pist och nattliv.
Om du har några frågor eller funderingar angående säng och lägenhet er du välkommen att
mail fogsgaard@yahoo.com
Med Vänlig Hälsning Thomas
Hej!
Kolla in franska alpernas första co-living. Det ligger i Briancon, Serre Chevalier. Fantastisk skidåkning och mysig by. Superhärlig vibe på Cloud Citadel
@slonken88 mina vänner driver Cloud Citadel och jag bor i Briancon.
Just byn Briancon är inte superturistigt med massvis med after ski etc, grannbyarna Villeneuve och Chantmerle som sitter ihop i samma liftsystem har mer av det.
Men Cloud Citadel anordnar mycket aktiviteter, pub quiz, utflykter, gemensam matlagning osv. De har också ett stort rum för co-working om man jobbar remote, där finns bra arbetsytor, bra internet etc.
Briancon är jättefint och är en supermysig by. Det är en "riktig" liten stad då ca 12000 personer bor här året om. Sjukt bra klättring (året om!) också! :D
Hej! Jag är också ute efter boende under perioden jan-mars ungefär! Hör gärna av er om ni hittar något och söker ytterligare en person. Jag är öppen för förslag av ort. Har sett att det ligger en hel del ute för orter i Dolomiterna på airbnb, om någon skulle vara intresserad av Italien.