Lethal Decsent.

• Trådstartare Trådstartare A-L
  • Start datum Start datum
A

A-L

Guest
Lethal Decsent.
Nån som vet vart man kan köpa den här jackan? --[http://www.lethaldescent.com/outerwear%20aqua.html]

alla säger att dom är slut i lagret.

Senast ändrad:
Lethal Decsent.
kEBABBE sa:
så det finns inte nåra kvar?
nån som vet när det kommer in nya?
Nej det finns inte några kvar eftersom dom är slut.

"Lethal Descent Outerwear started last fall when we became tired of seeing mass produced outerwear running rampant throughout our local mountains."

- Dom är trött på all massproducering av skidkläder, detta innebär att dom själva nog inte gör samma sak. Alltså dom kommer nog inte massproducera sina produkter vilket innebär att när kollektionen är slut är den slut. Lite av det som är skillnaden på en limiterad kollektion och en massproducerad.

"Notice: We have officially sold out of everything but aqua jackets.
If any more products become available, we will update at once."

- Det är slut.

Senast ändrad:
Lethal Decsent.
du får väl fan maila dom och fråga! tror du nån här står bakom produktionen av dessa jackor elr har någon närmare kontakt med dom som gör det??? du kan väll lika gärna slänga iväg ett mail så slipper någon annan gör det...

Lethal Decsent.
CrashX sa:
kEBABBE sa:
så det finns inte nåra kvar?
nån som vet när det kommer in nya?
Nej det finns inte några kvar eftersom dom är slut.

"Lethal Descent Outerwear started last fall when we became tired of seeing mass produced outerwear running rampant throughout our local mountains."

- Dom är trött på all massproducering av skidkläder, detta innebär att dom själva nog inte gör samma sak. Alltså dom kommer nog inte massproducera sina produkter vilket innebär att när kollektionen är slut är den slut. Lite av det som är skillnaden på en limiterad kollektion och en massproducerad.

"Notice: We have officially sold out of everything but aqua jackets.
If any more products become available, we will update at once."

okok, tack så mycket.

- Det är slut.
okok, tack så mycket.

Senast ändrad:
Lethal Decsent.
det står iof. på sidan att de sålt slut allt FÖRUTOM aqua jackets....... jag tänkte beställa en, så skrev i allt som jag skulle, men de drogs bara av en kr på kortet inget mer hände :S

Lethal Decsent.
trapp91 sa:
det står iof. på sidan att de sålt slut allt FÖRUTOM aqua jackets....... jag tänkte beställa en, så skrev i allt som jag skulle, men de drogs bara av en kr på kortet inget mer hände :S
´
Deet betyder antagligen att du har jävligt tur eller att du måste beställa igen=)

Gryymt sköön jacka iaf, om nått år finns det beganat att köpa:)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp