Lethal Descent 08/09 pre-order

Tycker också förra årets var snyggare, gillar inte heller ghettotexten dom slängt på kläderna.
Annars var gråa cleanast, men för mycket hip-hop över det, sen är inte kvaliten något att hurra över men å andra sidan är ju priset väldigt väldigt lågt.

felix sa:
Tycker också förra årets var snyggare, gillar inte heller ghettotexten dom slängt på kläderna.
Annars var gråa cleanast, men för mycket hip-hop över det, sen är inte kvaliten något att hurra över men å andra sidan är ju priset väldigt väldigt lågt.
äre dålig kvalla på dom? på vilket sätt? slits lätt eller vad?

MattiasSteady sa:
felix sa:
äre dålig kvalla på dom? på vilket sätt? slits lätt eller vad?
jag har haft mitt 1 år och det är fortfarande fint. har bytt dragkedja dock. annars är det kvalitet för pengarna tycker jag.

Vad ska man köra för storlek om man är 1.83 och väger 85 kg? räcker det med XL för att vara baggy eller? XLT är typ ghettoghettoghettoghetto eller?

Kan ju inte med 100% säga att det är dålig kvalitet eftersom jag aldrig använde mitt ställ, men när man håller i grejerna märker man att det inte direkt är något sweet.no ställ eller annat kvalitetsmärke. Kinasytt helt enkelt, speciellt tyg också så tvivlar på hur bra dom håller mot blötsnö sen har jag hört endel som fått lite problem, som t,ex superunknow som bytt dragkedja. Men du får vad du betalar för, helt klart okey för dom slantarna!

christian_L:
Har inte läst på om årets kollektion, men vad jag vet finns det bara EN storlek och den motsvarar XXL.

ekdahl sa:
superunknown sa:
The_teo sa:
Någon som vet vart man kan hitta den lila saga stället?
www.sagaouterwear.com när det släpps..haha
lila?
ska släppas fyra nya färger: lila, gul, blå och en svart/vit. men det känns tveksamt om de hinner med det till säsongen, men den som lever får se. är inte helt säkert heller, har hört också att de ska släppa åtta nya färger, men det känns ju lite överdrivet.

ekdahl sa:
H-T sa:
ekdahl sa:
ska släppas fyra nya färger: lila, gul, blå och en svart/vit. men det känns tveksamt om de hinner med det till säsongen, men den som lever får se. är inte helt säkert heller, har hört också att de ska släppa åtta nya färger, men det känns ju lite överdrivet.
några pics?
Precis Ekdahl, jag har hört at det ska cirkulera bilder av de nya ställen på NS. Så nu får alla jibbers som inte jobbar leta upp bilder på stället, PRONTO!

//teo

The_teo sa:
ekdahl sa:
H-T sa:
några pics?
Precis Ekdahl, jag har hört at det ska cirkulera bilder av de nya ställen på NS. Så nu får alla jibbers som inte jobbar leta upp bilder på stället, PRONTO!

//teo
http://newschoolers.com/web/forums/readthread/thread_id/367230/ de svarta iaf..

Senast ändrad:
Kruxelidux sa:
The_teo sa:
ekdahl sa:

//teo
http://newschoolers.com/web/forums/readthread/thread_id/367230/ de svarta iaf..
skulle inte tro att det där är nytt. designen på fickor etc. är exakt likadan som på förra årets, och de ska ändras till nästa kollektion. dessutom har jag sett den där bilden för ungefär ett år sen och jag tvivlar på att de redan då bestämt hur modellen två år senare skulle se ut.

OK so i talked to Witt who rides for saga and asked him about the 09 shit, he told me there is going to be FOUR colorways for 09. the colors are like a canary creamy yellowish color, purple, royal blue, and black nd white, also they are leaving the dope shin pocket. they are changing the rest of the pockets around and changing the cut just a tiny bit, but it will still be tall and steezy. no pics yet but maybe i can get my hands on some. i hope this makes everyone happy haha

men man kan aldrig vara säker på allt som sägs på ns..

Tillbaka
Topp