S_vonSchmalensee
Ny medlem
Level 1 Refresh Mammoth ParkShoot
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Brogan e sämstEMi_l sa:insaine. brogan verkade inte va där?
cp?MC_BLINGELING sa:Brogan e sämstEMi_l sa:insaine. brogan verkade inte va där?
jo för du är säkert mkt bättre?MC_BLINGELING sa:Brogan e sämstEMi_l sa:insaine. brogan verkade inte va där?
Det vet jag inte om han är, dock tror jag det MCBling menar är att i förra Level-filmen fick Brogan ett klipp tror jag det var, antagligen bara för att han vann SuperUnkown(om jag inte minns fel?Alltså året innan Niklas Eriksson)... Jag tror att LEvel1 tycker att han inte riktigt platsar i crewet längre --> sparken....mviklund sa:jo för du är säkert mkt bättre?MC_BLINGELING sa:Brogan e sämstEMi_l sa:insaine. brogan verkade inte va där?
bullshit. brogan filmar för fullt med level1...Det vet jag inte om han är, dock tror jag det MCBling menar är att i förra Level-filmen fick Brogan ett klipp tror jag det var, antagligen bara för att han vann SuperUnkown(om jag inte minns fel?Alltså året innan Niklas Eriksson)... Jag tror att LEvel1 tycker att han inte riktigt platsar i crewet längre --> sparken....
Sad but(probably) true....
Fast han lär ju inte prestera speciellt bra med tanka på att han bara haft ett klipp med i båda filmerna han vart med i...AFTERBANG sa:bullshit. brogan filmar för fullt med level1...Det vet jag inte om han är, dock tror jag det MCBling menar är att i förra Level-filmen fick Brogan ett klipp tror jag det var, antagligen bara för att han vann SuperUnkown(om jag inte minns fel?Alltså året innan Niklas Eriksson)... Jag tror att LEvel1 tycker att han inte riktigt platsar i crewet längre --> sparken....
ja han filmar för fullt I ÅR, men det har han inte gjort förut, alltså inte året efter att han vann superunknown, troligtvis pga studier. han tog examen/studenten/vadfan det nu heter därborta ganska nyligen (innan sommaren?) så nu kan han filma på heltidAFTERBANG sa:bullshit. brogan filmar för fullt med level1...Det vet jag inte om han är, dock tror jag det MCBling menar är att i förra Level-filmen fick Brogan ett klipp tror jag det var, antagligen bara för att han vann SuperUnkown(om jag inte minns fel?Alltså året innan Niklas Eriksson)... Jag tror att LEvel1 tycker att han inte riktigt platsar i crewet längre --> sparken....