eddievarnamnet
Ny medlem
lib tech mc kink
nu är det så att jag har kollat på en bräda, har hittat ett bra pris osv, men är denna brädan okej för mycket park, och ganska mycket vanlig pist åkning..
http://www.lib-tech.com/snow/snowboards/mc-kink/
jag väger runt 60-65
längd 175
skostorlek 42
tacksam för snabba svar!
http://www.lib-tech.com/snow/snowboards/mc-kink/
jag väger runt 60-65
längd 175
skostorlek 42
tacksam för snabba svar!