Lib Tech skate banana ?

Lib Tech skate banana ?
Bejnan: Stämmer iof.

Slugg0: Du menar möjligtvis inte Banana Magic, Attack Banana etc? För det är helt andra brädor.

Lib Tech skate banana ?
Jag har exakt den brädan, fast i Wide, och den är verkligen allround

sjukt bra bräda, rekommenderas med union bindningar : D

Lib Tech skate banana ?
Den bilden på sportamore är inte på en 2011 års modell bara så du vet. Ring till dem och fråga om det är fel bild eller om det är en äldre variant. Jag hade inte pröjsat 3500 för en 2009 t ex.

Lib Tech skate banana ?
^Min är en 2012 och den ser exakt likadan ut bara att den inte har den där kanadensiska flaggan. Är det de som urskiljer den från senare modeller lr ? xD

Lib Tech skate banana ?
ZETRGRN sa:
Bejnan: Stämmer iof.

Slugg0: Du menar möjligtvis inte Banana Magic, Attack Banana etc? För det är helt andra brädor.
vad är de för skillnad på attack magic då ?

jag beställde en lib tech skunk ape tror den ska passa mig bra :)

Lib Tech skate banana ?
vad ska man ha för bindningar till min skunk ape tycker ni? kommer mest åka pist/offpist ..

har ett par drake fifty på min gamla bräda och ja vet inte riktigt om ja ska behålla dom eller köpa nya??

Lib Tech skate banana ?
ZETRGRN sa:
Konstigt.. Kollar du på Lib Techs hemsida så ser de inte alls ut så. :/
Det är precis det dom gör : P

kolla på hans länk igen, o gå in på lib tech's hemsida. kolla på den svarta skate bananan på deras sida, så ser du att den ser exakt likadan ut :P

Lib Tech skate banana ?
slugg0 sa:
vad ska man ha för bindningar till min skunk ape tycker ni? kommer mest åka pist/offpist ..

har ett par drake fifty på min gamla bräda och ja vet inte riktigt om ja ska behålla dom eller köpa nya??
Av egna erfarenheter skulle jag rekommendera Rome eller Flux..

Flux tt30 eller sf45

Rome Targa eller 390 boss.

Tillbaka
Topp