WallanW Ny medlem 2006-11-06 Lift till Winter jam. #1 Yo! Äre nån som åker förbi järvsö upp till sthlm på torsdag lr fredag? skulle va sweet om jag kunde hänga på nån ner! peace out
Yo! Äre nån som åker förbi järvsö upp till sthlm på torsdag lr fredag? skulle va sweet om jag kunde hänga på nån ner! peace out
pe_brogge Ny medlem 2006-11-06 Lift till Winter jam. #2 Tjena wallanw. Ta dig ner till sandviken så kostar bussen 200spänn tur och retur.. peace!
F Fredrik_orange Guest 2006-11-06 Lift till Winter jam. #3 gå in på tjänster har på freeride och trycker på bilkollektivet och sök där kanske går bätter.
KELLNER Ny medlem 2006-11-06 Lift till Winter jam. #4 JAG SKA DIT PÅ FREDAG :D fast jag tar bussen från gävle ända till STHLM istället :P
E Ewasx Guest 2006-11-06 Lift till Winter jam. #6 OscarKellner sa: JAG SKA DIT PÅ FREDAG :D fast jag tar bussen från gävle ända till STHLM istället :P Klicka för att se resterande... Själv bor jag typ 5min med bil ifrån stockhoms stadion...ehjehehehehehhe
OscarKellner sa: JAG SKA DIT PÅ FREDAG :D fast jag tar bussen från gävle ända till STHLM istället :P Klicka för att se resterande... Själv bor jag typ 5min med bil ifrån stockhoms stadion...ehjehehehehehhe