Liftande gatumusikant Norrköping-Amsterdam 13 April

Liftande gatumusikant Norrköping-Amsterdam 13 April
Hej!

Jag är en gatumusikant, spelar saxofon, söker lift till Amsterdam. Jag kommer att utgå från Norrköping den 13 April. Kortare sträckor funkar också.

Hälsningar Allfred.

 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp