[liftare] söker bilplats till mayerhofen

Jag och en till grabb sticker nog från stockholm ner mot mayerhofen runt de datumet får se hur vi löser de men har du löst boende eller löser du de på plats?

Angerbjorn sa:
Jag och en till grabb sticker nog från stockholm ner mot mayerhofen runt de datumet får se hur vi löser de men har du löst boende eller löser du de på plats?
tjena
jag har bokat en veckas boende med start 1dec ,för att söka vidare boende/jobb.
-själv då? har ni något boende på g ?
-vet ni några trådar att dra i ?

:-)

åfan vi har inte löst nåt sånt än får se hur vi tacklar första veckan där nere
men vi har inga trådar till boende eller liknande vi tänkte väl ta de som de kommer ;)

Angerbjorn sa:
åfan vi har inte löst nåt sånt än får se hur vi tacklar första veckan där nere
men vi har inga trådar till boende eller liknande vi tänkte väl ta de som de kommer ;)
:-)
-kan väl höras av ang bilresa ?
-vill f-n inte åka dyrtåget dit !

Tjo!
vi är två tjejer med körkort som vill åka med, hur bra som helst, bilen är nu full, desto billigare :D
Från GBG, har boende 1:a veckan i dec..möjlighet att dela?!

Tänkte åka ner runt slutet av nov med polarn! Med jakt på boende som alla andra!
Har bil och allt men vore ju skoj om man kunde samåka eller nått! :D

Joole: är ni två stycken? vi, två tjejer hänger gärna på :) båda har körkort, från GBG. Har ev. boende första veckorna . skicka pm om det verkar vara nåt :D

Jag och lillsyrran ska också ner (från Sthlm&Örebro) precis i början av december. Har ev. bil, och i så fall 2 platser över som gärna får fyllas upp!! och annars är vi helt klart sugna att hänga på några andra som tänkte köra ner!

Jag och min polare ska köpa bil och bilar ner i slutet november/början av december vet inte hur det ser ut med plats i bilen, men kan alltid öppnas upp. Ett jävligt skojjigt förslag vore ju om man samlar alla bilar och kör bilsällskap ner alla dom som åker runt dom här datumen :D Vad sägs, låter det fett eller vad?! :D

Om det är några som ska ner runt 15-22 dec och åker förbi jönköping kan jag järna hänga på har även körkort :)

Tillbaka
Topp