[liftare] Trondheim - Stryn 17 eller 18 till ca 25e juni

PNyberg

Aktiv medlem
[liftare] Trondheim - Stryn 17 eller 18 till ca 25e juni
Bil lämnar Trondheim ca den 18juni, med destination Stryn Sommeskisenter :)
Har just nu plats för 2-3 pers.

PM vid intresse.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp