670 euro är inte särskilt dyrt om man tänker efter, eller jämför för den delen. För det första kan du sälja ditt kort om du sticker eller behöver pengar, det går nästan inte i någon annan alport då de har stenkoll på korten. För det andra får du 3 dagar i schweiz, 3 dagar i italien och 3 dagar i frankrike med liftkortet, säg att ett dagskort kostar i snitt 40, gånga det med 9 då blir det 360 euro. 360 euro som du "får" med liftkortet, utnyttja de.. Vidare kostar ett vecko kort 180 euro och här får man 5 månader för 670.. Alltså inte dyrt alls, men kan hålla med om att det är mycket pengar..