Liftkort i chamonix köpes eller hyres 14/3-28/3!

gurrahjort

Ny medlem
Som rubriken lyder vill jag köpa eller hyra ett unlimited liftkort i chamonix mellan 14/3 till 28/3.
Maila eller ring.

Gurrahjort@hotmail.com
+46761867273

E det så jobbigt då?
Just skibumsidorna handlar ju nästan uteslutande om hyra saker, lägenhet, lifkort, bilplats. Vill man läsa annat så hänger man väll på andra ställen?

Sen vill man ju bara få in lite kulor så man har råd med denna dyra hobby och tyvärr har köp och sälj sidorna inte alls samma exponering!

Gurra! Jag har hur som ett kort i chamonix dock ej unlimited!! Men dem dagarna du inte ska till courmayer eller upp på GM toppen etc så kan du få hyra det!

Jag e i sverige om du vill ringa:
0706931791

Vad är poängen med Köp&Sälj om man lägger in annonserna i forumet också? Men fair enough, jag blockerar det här forumet så slipper jag annonserna.

Ursäkta mig Kiels men jag är lite smått desperat, resan blev bra mycket dyrare än vad vi hade räknat med så därför försöker jag komma lite billigare undan med liftkortet.

Carl-Johan; Har börjat fundera på om vi kanske ska göra något sånt, men vad exakt går man miste av genom att inte skaffa unlimited?

Mvh Gurra

Hej!
Säljer mitt Le Pass från 10 mars för resten av säsongen. Om du inte får tag på ett unlimited, hör gärna av dig på mail: jenny_molin@hotmail.com!
Hälsningar Jenny

Du ska ha ett killkort dock Gurra! Dem har ändå lite TV apparater här o där! Sry Jenny!
Sen går du inte miste om någonting förutom top kabinen i grand monte (grymt bra åk efter snöfall men alltid massa folk och för det mesta endast uppkört) och då courmayer, verbier etc som ju är fina men vet inte hur ofta det blir av för din del att du tar dig dit!

Hur som så kan du snacka med Sara eller Anna från Lion där nere, dem har korten!

Lycka till!

Tillbaka
Topp