Liftkort Jackson Hole

ehawk

Ny medlem
Liftkort Jackson Hole
Någon som har tips på vart man kan hitta rabbaterade lifkort till Jackson Hole? Har kollat runt lite och ännu inte funnit något klipp billigare än att faktiskt beställa i förväg på officiella hemsidan.

I Park City området finns ju flera sportaffärer (t ex Canyon sports) som säljer en hel del rabbaterade plåtar, men har inte funnit nån motsvarighet.

Tacksam för tips!

Liftkort Jackson Hole
Eftersom Jackson Hole är privatägt tror jag det blir svårt att hitta billigare än det du redan funnit på den officiella hemsidan.
De enda rabatter jag kan komma på är de som instruktörer med ISIA- eller IVSI-status har.

Liftkort Jackson Hole
Om du pratar om kommande säsong finns early birds...

Att vara anställd på jhmr ger ju rabbat/ fria dagar/ fritt kort beroende på anställning.

Andra jobb erbjuder också sjysta deals.

Men att köpa från sportaffärer ger dig ingen hjälp.

Liftkort Jackson Hole
Det är bara att punga upp med andra ord! Så länge som till nästa säsong är jag glad att jag slipper vänta till. Drar om 12 dagar :)

Har förresten ytterligare en fråga som ligger en bra bit ifrån liftkort. Någon som kört scooterturer i Yellowstone? Nån bra/billig operatör som rekommenderas? Verkar finnas hur många som helst...

Liftkort Jackson Hole
Som du säger finns det en uppsjö.
Har aldrig åkt i just yellowstone, men dock hyrt skoter flera gånger.
Vad jag skulle säga är att det blir lite roligare med mindre firmor, då de generellt sett tar in roligare skotrar... Sen om dom arrangerar någon tour eller ej vet jag inte förstås.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp