OLKlasse Ny medlem 2007-01-12 Liftkort St.Anton #1 Tjena! Tänkte fråga om någon här vet om det finns någon möjlighet att köpa säsongskort i St.Anton till reducerat pris?? /Klas
Tjena! Tänkte fråga om någon här vet om det finns någon möjlighet att köpa säsongskort i St.Anton till reducerat pris?? /Klas
FF Aktiv medlem 2007-01-12 Liftkort St.Anton #2 Om du köper liftkortet och sedan är anställd i minst 90 dagar så får du tillbaka hälften av kostnaden ungefär.
Om du köper liftkortet och sedan är anställd i minst 90 dagar så får du tillbaka hälften av kostnaden ungefär.
Jesper-am-Arlberg Ny medlem 2007-01-12 Liftkort St.Anton #3 om du äger hus i anton så blir det halva priset.