Like a Lion

Like a Lion
Har kollat den för ett tag sen men stängde av för den va så sjukt seg. Palla va så självupptagen att man gör en film om hur synd det är om än att man är skadad och hur cool man är för man röker på och kommer tillbaka....

Vem bryr sig? Dock är han en grym åkare som är underbart härlig att se i "vanliga" skid-filmer!

Senast ändrad:
Like a Lion
hellbergarn sa:
Har kollat den för ett tag sen men stängde av för den va så sjukt seg. Palla va så självupptagen att man gör en film om hur synd det är om än att man är skadad och hur cool man är för man röker på och kommer tillbaka....

Vem bryr sig? Dock är han en grym åkare som är underbart härlig att se i "vanliga" skid-filmer!
Tror du har missförstått filmen en del.
Eric Iberg som gjort biografin.

Like a Lion
Jarle sa:
hellbergarn sa:

Okej? Vad är det jag missat? Förklara gärna för jag va ett stort fan till hans tidigare filmer.

/S

Like a Lion
hellbergarn sa:
Jarle sa:
hellbergarn sa:

Okej? Vad är det jag missat? Förklara gärna för jag va ett stort fan till hans tidigare filmer.

/S
Biografi och texten i fetstil är det du har missat.

Like a Lion
johanfred sa:
Ganska bra dokumentär tyckte jag, kul att få veta lite mer bakgrund! Köp den om du vill se den, support the industry!
Ja, om man vill stödja ganjaindustrin. För det är indirekt vad man gör.

viol sa:
felix sa:
Hasse_Lindborg sa:
Och där får du förmodligen en varning....
Det bryter inte mot någon regel att länka till extremebits.com.
jepp varning fick jag men förstår inte riktigt varför om dom menar detta med illegal fildelning osv så är då extremebits.com ingen sida vars man kan tankan hem torrents?..
Välkommen till Nordkorea där Kim Johan II härskar.

Like a Lion
det känns mest som om jag har blivit misstolkad och folk tror att jag pratar om fildelning då jag igentligen bara vill länka till extremebits.com? vad är det för fel me det? extremebits.com har absolut ingenting med illegal fildelning att göra, därav så har jag svårt att förstå vad osm är problemet. (jo jag vet att det är illegalt att ta hem torrents = illegal fildelning)

Like a Lion
viol sa:
det känns mest som om jag har blivit misstolkad och folk tror att jag pratar om fildelning då jag igentligen bara vill länka till extremebits.com? vad är det för fel me det? extremebits.com har absolut ingenting med illegal fildelning att göra, därav så har jag svårt att förstå vad osm är problemet. (jo jag vet att det är illegalt att ta hem torrents = illegal fildelning)
Menar du detta: http://www.extremebits.com/ Där hittar du inte Like a Lion heller så...

Snödjup

Tillbaka
Topp