hermanolsen1
Ny medlem
Like a Lion
Hej! Nån som vet var man kan se dokumentären om Tanner Hall någonstans? Om det nu ens är möjligt ..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
.. och pappaEkBOOOM sa:din mamma
Tror du har missförstått filmen en del.hellbergarn sa:Har kollat den för ett tag sen men stängde av för den va så sjukt seg. Palla va så självupptagen att man gör en film om hur synd det är om än att man är skadad och hur cool man är för man röker på och kommer tillbaka....
Vem bryr sig? Dock är han en grym åkare som är underbart härlig att se i "vanliga" skid-filmer!
Och där får du förmodligen en varning....viol sa:extremebits.com
Det bryter inte mot någon regel att länka till extremebits.com.Hasse_Lindborg sa:Och där får du förmodligen en varning....viol sa:extremebits.com
Okej? Vad är det jag missat? Förklara gärna för jag va ett stort fan till hans tidigare filmer.Jarle sa:Tror du har missförstått filmen en del.hellbergarn sa:Har kollat den för ett tag sen men stängde av för den va så sjukt seg. Palla va så självupptagen att man gör en film om hur synd det är om än att man är skadad och hur cool man är för man röker på och kommer tillbaka....
Vem bryr sig? Dock är han en grym åkare som är underbart härlig att se i "vanliga" skid-filmer!
Eric Iberg som gjort biografin.
Biografi och texten i fetstil är det du har missat.hellbergarn sa:Okej? Vad är det jag missat? Förklara gärna för jag va ett stort fan till hans tidigare filmer.Jarle sa:Tror du har missförstått filmen en del.hellbergarn sa:Har kollat den för ett tag sen men stängde av för den va så sjukt seg. Palla va så självupptagen att man gör en film om hur synd det är om än att man är skadad och hur cool man är för man röker på och kommer tillbaka....
Eric Iberg som gjort biografin.
/S
jepp varning fick jag men förstår inte riktigt varför om dom menar detta med illegal fildelning osv så är då extremebits.com ingen sida vars man kan tankan hem torrents?..felix sa:Det bryter inte mot någon regel att länka till extremebits.com.Hasse_Lindborg sa:Och där får du förmodligen en varning....viol sa:extremebits.com
Ja, om man vill stödja ganjaindustrin. För det är indirekt vad man gör.johanfred sa:Ganska bra dokumentär tyckte jag, kul att få veta lite mer bakgrund! Köp den om du vill se den, support the industry!
Välkommen till Nordkorea där Kim Johan II härskar.viol sa:jepp varning fick jag men förstår inte riktigt varför om dom menar detta med illegal fildelning osv så är då extremebits.com ingen sida vars man kan tankan hem torrents?..felix sa:Det bryter inte mot någon regel att länka till extremebits.com.Hasse_Lindborg sa:Och där får du förmodligen en varning....
Menar du detta: http://www.extremebits.com/ Där hittar du inte Like a Lion heller så...viol sa:det känns mest som om jag har blivit misstolkad och folk tror att jag pratar om fildelning då jag igentligen bara vill länka till extremebits.com? vad är det för fel me det? extremebits.com har absolut ingenting med illegal fildelning att göra, därav så har jag svårt att förstå vad osm är problemet. (jo jag vet att det är illegalt att ta hem torrents = illegal fildelning)
Idiot.. Snälla förklara på vilket sätt man stödjer "ganjaindustrin" om man köper filmen.felix sa:Ja, om man vill stödja ganjaindustrin. För det är indirekt vad man gör.johanfred sa:Ganska bra dokumentär tyckte jag, kul att få veta lite mer bakgrund! Köp den om du vill se den, support the industry!