Lindvallen säsong 10/11

N-andersson

Medlem
Lindvallen säsong 10/11
Tjena,
vore kul o se vilka som hade tänkt säsonga i Lindvallen i vinter. Skriv gärna ålder och vad ni kommer jobba med.
Jag kör skidskolan för andra gången !

fred ut

Senast ändrad:
Lindvallen säsong 10/11
hej hallå här var det drag :D ska jobba på fjällbagarn så ska ni köpa bröd är det mig ni ska till ;D hoppas vi ses!

Lindvallen säsong 10/11
Lindvallens Skidskola it is. Återstår det där med att lära sig åka skidor...

Någon här som ska på Introduktion+SLAO-kurser+Praktik (förvirrande, men något sånt) v. 48-50 ? Och när börjar folket jobba? Själv skulle jag börjat v.1, men det blev ändrat till v.51. :)

Är riktigt taggad inför säsongen. Byter ut regn, blåst och grå skånsk vinter mot skid/brädåkning och after-ski! :D

Lindvallen säsong 10/11
Bästa med Gubbmyren e att nästan all personal från Experium bor där, så blir riktigt schysst område me mkt fest! å finns allt nån å samåka me till jobbet osv :)!

Lindvallen säsong 10/11
Hey people!

Första säsongen här,
ska jobba i informationen på Skilodge och bo i Gubbmyren.
Drar upp runt den 22/11, någon annan som e på gång eller tjuvstartat?
Vi ska ha det bäst i vinter!

Kram å Hörs!
/Sunny

Lindvallen säsong 10/11
Heej!

Jag ska jobba som liftvärd i Lindvallen!
Är 21 år och det blir min 3:e säsong, världens härligaste jobb, så grattis till jobbet alla nya liftvärdar!
Vi ses snart! :D Några som ska bo i bullerbyn aka gamla personal? Då blir vi grannar! :)

Kraam

Lindvallen säsong 10/11
Moi från annan tråd! sa:
Martin, 19 år gammal, Lindvallens Skidskola, boende i Gubbmyren (ej via SkiStar).

Far norrut med min trogna Renault Clio -96 nästa torsdag. Blir SLAO-kurser, intro och praktik i tre veckor, innan jobbet drar igång v.51. Längtar något fruktansvärt! Den här trista Findus-fabriken kan slänga sig i väggen. ;D

Har åkt snowboard intensivt de 4-5 senaste säsongerna, skidåkningen är dock mer än ringrostig. Blir spännande detta. " Pappa pappa, vi har lärt vår skidlärare att åka skidor! " :lol:
Ses inom kort gott folk! :)

Lindvallen säsong 10/11
Heeeeeejjj..!!!!

Jag ska jobba som uthyrare i Lindvallen.
20 år gammal eller var det ung(?), vet inte vart jag ska bo eller någonting.
Kör från Halmstad den 6:e December så om det är någon som vill åka med på vägen så hojta till.
Lite intressen kanske är kul? Jag ÄLSKAR öl, snowboard och musik.
Som snömänniska är jag nog allt en liten parkråtta, men ett par puderlinjer och liten glassande i pisten funkar också.

Checka även in min hemmasnickrade spellista på spotify..
http://open.spotify.com/user/herrmagnusericsson/playlist/5tW9M3PZWefLPsPc6T28Fp

Ses i vinter

Senast ändrad:
Lindvallen säsong 10/11
Hej alla kalla ;)

Är förmodligen ingen som läser denna tråden längre, men what the heck!

Jobbar första säsongen som liftvärd (tydligen det roligaste jobbet enligt någon här, låter ju lovande!) och kommer bo i Gubbmyren (tydligen stället som erbjuder mest fest och roligast människor, enligt någon, låter ju lovande!). Nåja, kommer på söndag!

Till min kära Sunny! Dette ska bli den beste vintern i hele våres liv! Bestefar.

Greetings!

Tillbaka
Topp