Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ska köpa nya skidor i år och valet står mellan Line och Armada, har bra deals på båda.
Jag skulle vilja höra för- och nackdelar med båda märkena. detta för att förhoppningsvis göra mitt val lättare.
Har haft ett par armada ar5, dålig kvalitet och som de flesta andra skidor men så är det ju armada också, Line är förmodligen lite billigare samt att de tydligen ska hålla grymt bra, tänker då på line chronic.
Bada har skitkvalitet. det är enkelt för sponsrade jibbers att köra pa skitskidor, de har ju obegränsat antal per säsong. köp nat med bättre kvalitet, som head mad trix mojo t ex
Grunden är att de inte bevisat nat än, bara att dem är snabba och aggresiva i att sponsra jibbers... Antingen konkar de snart eller sa köper en av giganterna upp dem, tar över tillverkningen och behaller namnen. da kanske det är nat att ha. jag hoppas att du inte köpt nat av dem zro, du verkar lite nervös...
Saken är den att jag ska införskaffa nya skidor model "bredare" och då var lite intresserad av Line. Därför ifrågasatte jag ditt uttalade om "skitkvalitet". Det visade ju sig också att du inte heller faktiskt visste något om kvalitén.
OK zro, men va försiktig. jag bygger mina uttalande pa erfarenhet i allmänhet. Men visst, jag har inte provat/pajat nan av dessa märken. Lycka till med inköpen, hoppas jag har fel...
Om du vill envisas med dessa lagg så visst, ditt val .
Kolla in http://www.newschoolers.com ett amerikanskt freeride, fast väldigt mycket större, där kan du garanterat hitta tonvis av information om Line och Armada, av folk som åkt på dem.
Skrev ett inlägg på newschoolers angående kvaliten på armada, alla höll med om att förra årets skidor lätt nöttes i kanterna men att det var de hållbaraste skidorna de testat. Detta års modell kommer att bli mycket bättre i kanterna eftersom de bytt material osv Men seriöst, man börjar ju inte bara bygga skidor utan erfarenhet, man anlitar ju kunniga personer och då borde det inte vara någon större skillnad mot ett etablerat märke.
Bada har skitkvalitet. det är enkelt för sponsrade jibbers att köra pa skitskidor, de har ju obegränsat antal per säsong. köp nat med bättre kvalitet, som head mad trix mojo t ex