Line sir francis bacon eller Armada JJ?

personligen skulle jag köra på bacon... men det är för jag har en förkärlek för Line:)

Det beror som OskarHolmblad sagt på vem du är, men även vad du ska ha dem till, om du har fler par lagg m.m. Visserligen har de både 115 mm i midjan men mycket mer än så har de inte gemensamt.

Senast ändrad:
åker med ett par bacon, det är bra skit. har inte provåkt JJ men skulle gärna göra det, för hade jag fått chansen hade jag nog köpt dom istället för bacon. dock som dom andra säger ah.

funderar också på köp av nya lagg kommande säsong och funderat på bacon i 2 år nu .... förstått att det är en bra allroundskida, kommer nog spendera 3 månader i BC Canada.

22 År, 84 kilo, gillar skog och puder, åker inte på professionell nivå men är duktig på alla underlag.

Någon som kan rekommendera denna skida för mig som en allroundskida i BC?

tack på förhand.

siva15 sa:
funderar också på köp av nya lagg kommande säsong och funderat på bacon i 2 år nu .... förstått att det är en bra allroundskida, kommer nog spendera 3 månader i BC Canada.

22 År, 84 kilo, gillar skog och puder, åker inte på professionell nivå men är duktig på alla underlag.

Någon som kan rekommendera denna skida för mig som en allroundskida i BC?

tack på förhand.
Jag hade även kikat på Mr Pollards Opus som ersätter EP Pro till nästa vinter. 118mm under foten, längre radie och styvare. Alla jag känner som har provat har diggat de iaf.

SFB försvinner väl (blir mindre och byter namn som ep pro) och EP pro, aka opus, blir smalare?

Jag vill testa opus, någon som vet om den kommer finnas någonstans på testerna? Hasse?

Tillbaka
Topp