Lins?

Jkvarnstrom

Ny medlem
Lins?
Ska jag köpa black eller fire iridium till mina oakley crowbar nästa år?
jag vill bara veta vilken ni tycker är snyggast, för ja vet att båda är sollinser. :P

Senast ändrad:
Lins?
du kan juh beställa från tex oakleys hemsida och säkert en massa andra sidor och affärer som tar hem oakley gogglar ;) det att beställa i gallerian i stockholm hos nån optiker där ;)

Lins?
AHahaahha, bra tråd mann1, cred. Asså enligt mig är fire helt klart snyggast!? förstår inte hur någon kan välja att köpa black, den är ju lixom inte lika speglig som fire. Om du någon gång planerar att ta bilder på dig själv med en öl i handen medans du gassar i en random stol på någon krökad topp så bör du helt klart ta fire, mycket bättre spegel.

Lins?
jag gör om frågan lite.

black iridium är ju spegellins, men man kan se igenom lite i vissa ljus. ja har för mig att det finns en spegellins som är helt spegel (går inte att se igenom från något ljus).
så frågan är vad denna lins heter om det nu finns någon :D

Lins?
Jkvarnstrom sa:
jag gör om frågan lite.

black iridium är ju spegellins, men man kan se igenom lite i vissa ljus. ja har för mig att det finns en spegellins som är helt spegel (går inte att se igenom från något ljus).
Fire Iridium? typ helt omöjligt o se igenom? :P kolla min visningsbild

edit: har förresten lite bilder på datorn som ja kan skicka över msn eller nåt om du vill se hur den ser ut "in action" ;)

Senast ändrad:
Lins?
Raaz sa:
Jkvarnstrom sa:
jag gör om frågan lite.

Fire Iridium? typ helt omöjligt o se igenom? :P kolla min visningsbild

edit: har förresten lite bilder på datorn som ja kan skicka över msn eller nåt om du vill se hur den ser ut "in action" ;)
ja vet, fire är grym spegel. :D
det är lungt :) ja har sett linsen på massa filmer och andra foton :P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp