Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör med blackiridium och persiomon till mina Airbrake. Men hade gärna bytt persiomonen mot antingen pink vr50 alt hi yellow faktiskt! Gör på hi yellow och black. Schyssta som fn!Heddious sa:exakt vilka två är väl lite av en smakfråga, men en mörk (darkgrey/fire ir/black ir) plus en ljus (pink ir/hi yellow etc) är väl en rätt genomtänkt kombo?
själv gillade jag black iridium när jag hade oakleygogglar, klarade det mesta utom flatljus faktiskt.
fluffyclouds sa:Vad är skillnaden mellan yellow och pink?
jet sa:Black Iridium
18% ljusgenomsläpp.
Pink Iridium
57% ljusgenomsläpp. Allväderslins med kontrasthöjande Iridiumbehandling(spegelbehandling). Skulle rekommendera denna lins om man endast har ett par googles/en lins. Funkar mycket bra till det mesta.
HI Yellow
81% ljusgenomsläpp. Extremkontrastlins för dålig väder/låg sikt.
Det bästa du kan ha vid dåliga förhållanden.
Svarar gärna på frågor om du har några.
pink är mörkare!fluffyclouds sa:Vad är skillnaden mellan yellow och pink?
Härligt, har nu fått reda på färgerna ser ut samt vilken lins som ska köpas.Jarle sa:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c2/Pink_and_yellow_-_horizontal.pngfluffyclouds sa:Vad är skillnaden mellan yellow och pink?
Saxat från första träffen efter sökning på "hi intensity yellow vs pink iridium"
jet sa:Black Iridium
18% ljusgenomsläpp.
Pink Iridium
57% ljusgenomsläpp. Allväderslins med kontrasthöjande Iridiumbehandling(spegelbehandling). Skulle rekommendera denna lins om man endast har ett par googles/en lins. Funkar mycket bra till det mesta.
HI Yellow
81% ljusgenomsläpp. Extremkontrastlins för dålig väder/låg sikt.
Det bästa du kan ha vid dåliga förhållanden.
Svarar gärna på frågor om du har några.