D Dan_ne Ny medlem 2004-10-04 Lions Guidekurs #1 Hej på er! Någon mer här inne som ska med ner på Lion Alpins Guide Kurs v. 46? Eller som ska jobba för Lion i vinter!?? Kommer bli en grym vinter!! // Danne
Hej på er! Någon mer här inne som ska med ner på Lion Alpins Guide Kurs v. 46? Eller som ska jobba för Lion i vinter!?? Kommer bli en grym vinter!! // Danne
V veeco Ny medlem 2004-10-04 Lions Guidekurs #3 hata lion. idioter som inte kör någon höstlovsresa till Tignes i år. visst, kanske inte är ekonomiskt försvarsbart men det är ju fan tradition!
hata lion. idioter som inte kör någon höstlovsresa till Tignes i år. visst, kanske inte är ekonomiskt försvarsbart men det är ju fan tradition!
dessaj Ny medlem 2004-10-04 Lions Guidekurs #4 Tjena! Otroligt rolig och lärorik kurs... men mycket krävande... Lycka till på guidekursen!!
L Lotta81 Ny medlem 2004-10-04 Lions Guidekurs #7 Tja Da ne! Välkommen in i Lion-familjen! Gick kursen för ett par år sen...Jag kommer att jobba i franska Alperna som bussguide några veckor i år. Grymt kul! Mvh Charlotte
Tja Da ne! Välkommen in i Lion-familjen! Gick kursen för ett par år sen...Jag kommer att jobba i franska Alperna som bussguide några veckor i år. Grymt kul! Mvh Charlotte
G gus-1 Ny medlem 2004-10-06 Lions Guidekurs #8 Hej Danne! Jag ska också gå Lions guidekurs i vinter! Kan nog bli riktigt kul och krävande som folk har påpekat här!
Hej Danne! Jag ska också gå Lions guidekurs i vinter! Kan nog bli riktigt kul och krävande som folk har påpekat här!