Lite Tripplar och såånt + några skööna fronflips!

Lite Tripplar och såånt + några skööna fronflips!
de där e ju knappt skidåkning, typ gymnastik.. men som sagt lite mer jibb style å häng i parken så skulle man ju digga hårt :P
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp