liten box film

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
liten box film
liten box film
Waster sa:
hHarlaut sa:
peerlan sa:
haha vadåra , ärdet för oghetto me guld... ska d va silver bara för d ska se billigare ut? :D
nää vill inte att de ska se "ghetto" ut... men ja tycker de är mycket coolaremed silver..
Så sant så, guld ser ju sunkigt ut!
faktiskt guld ser ut som man är en gammal kärring som har en massa plomber eller vafan de heter (A) ? snyggast är om du fixar silver me blåa bling bling på !

liten box film
liten box film
hörde att du rappat i telefon HH? stämmer detta?.. länka låten på pressen om inte annat.. där får man väl ha musik? :O

piiz

liten box film
haha^^, nä men min kompis sjöng lite av en av min och megnérs låtar..
och de är true.. men ja sjöng inget av låten...

Senast ändrad:
liten box film
hm.. fan då.. trodde de va du.. men länka låten på pressen?... stor efterfrågan på den nu... har nog alldrig hört en Åre Jibber rappa om jag tänker efter..

liten box film
hHarlaut sa:
här är en liten skid film på mig!

*vet att det inte är dom alldra bästa tricken,,
*vet att kvaliten inte är den bästa heller,

men det var kul att köra och redigera ihop ändå!
inte dom bästa tricken? du gjorde ju det grymmaste man kan göra på den där boxen! snyggt!

liten box film
^^nope, har några smooth'are trick.. some t.ex 270 pretzel 270, bLswitch up to pretzel 270...

liten box film
liten box film
den har redan komit... gammal nu... har 3 nyare sen den...
och har 2st som ska spelas in i veckan..!

liten box film
hHarlaut sa:
nopemen snart,, ska spela in alla låter och sen ska ja lägga upp dom!
HH är nya Idol-Darin.. ganska lika tandställningar om man tänker efter.. lika fula båda 2 och förmodligen lika dåliga på att sjunga..^

liten box film
^^ haha skulle komma från dig?! lol... du är inte spec. cool du heller om du tror de!!!
pssz megnér har vi hört något värre?!:D du och dina "coola" carrera goggles är bland det fulaste ja sätt!

Tillbaka
Topp