Liten snurrfilm

Hakman

Aktiv medlem
Liten snurrfilm
Jag längtar sjukt mycket efter snön nu! Den lilla filmen tog vi i vintras, hemma vid en snöhög som ploggubben hade fixat. Vi hade byggt ett riktigt stort hopp som ni ser... hehe. Ansatsbacken var riktigt ball, svinbrant rätt ner på helt platt, grymt kul att köra fakietrick från (speciellt utan twins). Som synd var hade vi inte kommit på det när vi filmade. Detta årets park kommer förhoppningsvis att innehålla ett stort (i alla fall större) hopp, och kanske ett rail också. Den cleanaste featuren i parken är dock den manuellt på och avslagbara strålkastaren!
Hoppas filmen ger lite inspiration till att bygga en egen minipark i vinter! Kom ihåg, det behöver inte vara bra för att vara skoj...
peace

http://media.putfile.com/Fri-stil-pa-bakgarden

Senast ändrad:
Liten snurrfilm
Haha, jo det verkar vara ganska många som försöker titta samtidigt, så det är nog problemet!
Ja för fan bygg en park, fråga snöplogsgubben om han kan dumpa snö där du vill ha den så blir det fett bra, och stort!

Joo hoppet kunde blivit mycket större egentligen, men då skulle vi behövt en större ansatsbacke också. Du kan ju tänka dig hur svårt det är att bygga med sån torr snö som vi hade, det var typ 15 minusgrader. I göteborg till råga på allt. Sjukt meckigt att bygga när man bara har en spade också, som till på köpet är liten.

Senast ändrad:
Liten snurrfilm
Jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!jag Hatar Putfile!

Ps. Jag Hatar Putfile! Ds.

Liten snurrfilm
1% slutfört....

2% slutfört.......

3% slutfört......

Putfile är ganska dåligt. www.photobucket.com please. Eller youtube.

Liten snurrfilm
Laddar kommer med en kommentar senare :D Hoppas det är värt det "/ Var inte så roligt att se på.
Var så jävla enformigt.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp